Zsírvesztés hiittől,

7 dolog, amit érdemes tudni a HIIT-ről

Szerző: admin okt 4, Bodyhiit edzésprogramok Nincsenek hozzászólások A futás talán az egyik legkönnyebben végezhető sportok egyike, hiszen nem kell hozzá semmilyen eszköz és szinte bármikor és bárhol gyakorolhatjuk. A futásnak számos jótékony hatása van, többek között erősíti az immunrendszert, javítja a szív és érrendszer működését, emeli a HDL, vagyis a jó koleszterin szintjét, csökkenti az ízületi gyulladásokat.

HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T

A University of Missouri Columbia kutatói szerint a futás során felszabaduló boldogsághormon endorfin hatására jobb kedvünk lesz, sokkal boldogabbnak érezhetjük magunkat. S ha még ez sem elég, fokozzuk tovább a jótékony hatást a HIIT intenzív, szakaszos edzés módszerévelel, ráadásul úgy, hogy kevesebb időt fordítunk rá. Bodyhiit futás  a szabadban vagy az edzőteremben Az alapelvek ugyanazok, mint a többi HIIT gyakorlat zsírvesztés hiittől.

  • Egyesek a korpában található antitápanyagokat, így pld.
  • Álom fogyni értelmezése

Intenzív periódusokat váltogatunk pihenő szakaszokkal. A HIIT edzésnek számos, rendkívüli előnye ismert a hagyományos edzésmódszerekhez viszonyítva.

Íratkozz fel hírlevelünkre

A Zsírvesztés hiittől edzés előnyei közül a legfontosabbak a hatékony zsírégetés és izomfejlesztés, magasabb HGH és tesztoszteron szint, alacsonyabb kortizol szint, élesebb gondolkodás, alacsonyabb vérnyomás, és persze a sejtfiatalító hatás.

Fontos tudni, hogy a HIIT edzés nem csak haladók használhatják. Bármilyen fizikai állapotban is vagy, számodra is létezik a 9-es szint, a saját tízes skáládon. Ezt célozd meg a gyakorlatoknál. A futás legkíméletesebb formája a séta zsírvesztés hiittől, melyet bárki könnyedén gyakorolhat, így ha a futásra nehezen szánnád rá magad, javaslom, kezdd sétával akár HIIT sétávalmajd néhány perc futással kombinálhatod.

Íme egy HIIT edzésterv

Ahogy nő az állóképességed, úgy emelheted a futás arányát az edzés során. Akkor vágjunk is bele: rövid zsírvesztés hiittől után kapcsolj kilences fokozatra a saját tízes skáládon és kövesd ezt a beosztást: 1. Bemelegítés 40 másodperc intenzív séta 2.

Majd újra jöhet az intenzív szakasz, és újra pihenés.

2020. június 29.

Ezt ismételjük még további 5 alkalommal összesen 16 perc A gyakorolat végezhető futópadon edzőteremben, parkban vagy futópályán zsírvesztés hiittől. Futás a tévé előtt Hiittel A Bodyhiit edzések egyik fontos jellemzője, zsírvesztés hiittől zsírvesztés hiittől gyakorolhatók, ami azt jelenti, hogy nem kell feltétlenül edzőterembe menned, vagy találnod egy futópályát, hiszen  akár otthon is gyakorolhatod.

Az otthoni helybenfutás egyszerű, hatékony és 15 perc alatt kész! Választhatod a Villámhiit módszerét is, amihez elég négy perc. Ráadásul izgalmassá teheted az edzéseket azzal, hogy variálod a különböző futás típusokat.

még mindig sportrovat

Az alapfutás mellett futhatsz helyben magas lábemeléssel és magas sarokemeléssel is. Mindkettő nehezebb és intenzívebb, mint az alapfutás, tehát kitűnően alkalmazhatók zsírvesztés hiittől Bodyhiit zsírvesztés hiittől során.

A tévénézés kitűnő alkalom a gyakorlásra, de csinálhatod a teraszon vagy bármelyik neked tetsző zugban a lakáson belül. Tipp: nyitott ablak Bodyhiit  edzés és futás egyben 1.

HIIT edzésterv

Majd  jöhet az intenzív szakasz, melyben szabadon választhatsz a fekvőtámasz, felülés, guggolás, terpeszugrás közül. Ezzel kész is az edzésterv. Ezt ismételd még további öt alkalommal egymás után összesen 16 perc Villámfutás, avagy tabata 4 percben A napindítás egyik legjobb módja, a tabata típusú, 4 perces edzés. A gyakorlat ugyanaz, mint  fent, de a gyors szakaszok még intenzívebbek és rövidebbek, a pihenő periódus is csupán 20 másodpercig tart.

Peak GYM edzőtermek

Bemelegítés 20 másodperc intenzív new york times bestseller fogyás 2. Majd újra jöhet az intenzív szakasz, és újra pihenés A négyperces gyakorlatsort minden reggel alkalmazhatod! A 15 perces Hiit edzéseket két naponta iktasd be! Ez zsírvesztés hiittől ahhoz, hogy kitűnő formába hozd magad. Természetesen ha időd engedi csináld a többi edzést is, és ne felejts el minél többet sétálni és sok vizet inni!

  1. Gyúrósok ide! - nyirtuzolto.hu Hozzászólások
  2. Zsírvesztés vs kemény zsír
  3. Mózes Zsófi Így kezeljétek a pénzügyeket, hogy ne menjen rá a kapcsolatotok A súlycsökkentés összetevőiről szóló minisorozatunk harmadik részében azt nézzük meg, hogy milyen edzésmódszerektől lehet még eredményesebb a fogyás.
  4. 7 dolog, amit érdemes tudni a HIIT-ről – SPEEDFIT

Bodyhiit Beach — futás a homokban És persze a legizgalmasabb mezítláb futni a tengerparti homokban! Aki megteheti feltétlenül próbálja ki! A fenitek közül bármelyik edzéstervet alkalmazhatod! Kapcsolód cikkek:.

További a témáról