Zsírégetést a kar számára, A 8 legjobb zsírégető kardiomozgás

40+ Zsírégető gyakorlatok ideas | zsírégető gyakorlatok, gyakorlatok, edzéstervek

zsírégetést a kar számára hogyan lehet elveszíteni a testzsírt a hasán

Milanovich Domi Melyik felnőtt életünk legjobb napszak a zsírégetéshez szakasza? Új kutatás járt utána Ha valaki fogyni szeretne, az első dolog, ami általában eszébe jut, a futás.

Elvileg futás közben zsírt égetünk — és minél tovább futunk, annál több zsírtól szabadulunk meg.

zsírégetést a kar számára dreamgirls fogyás

Vagy mégsem? Utánajártunk, melyik a legjobb zsírégető edzés! A fogyás és zsírégetés kapcsán általában a kardióedzésre, azon belül is elsősorban a futásra asszociálunk.

zsírégetést a kar számára zsírvesztési tippek otthon

A legtöbben tisztában vagyunk vele, hogy a futás segít a fogyásban, ám a gyakorlatban a képlet ennél egy kicsit bonyolultabb. Ádám Norbert személyi edző  segítségével eloszlatjuk a kardiózás és a zsírégetés összefüggésével kapcsolatos tévhiteket.

Tehát nagyon leegyszerűsítve a zsírraktárak biztosítják az energiát.

zsírégetést a kar számára a szoptatás fogyasszon többet

Miért nem ideális a hosszan tartó kardióedzés a zsírégetéshez? Fontos megjegyezni, hogy ha sokáig végzünk egy kardiómozgást, az nem feltétlenül jelent szuperhatékony zsírbontást.

Ha a duci karjaid téged is zavarnak, vedd elő a súlyzót! A súlyzók alapvetően fontosak a karok formálásához, segítségükkel különböző területeken égetheted a zsírt, és javíthatod az erőnlétedet is.

Hogy miért? Összefoglalva: ha sokáig kardiózunk, és a teljesítményünk százalékán végezzük a mozgást, zsírégetést a kar számára bizony csak egy darabig égetünk zsírt, utána szervezetünk izmot kezd el lebontani.

Ilyen például a taposás vagy az emelkedő módban sétálás a futópadon. A probléma a következő: a tartós, közepes intenzitású kardióedzés emeli a kortizolszintet, ez pedig nemcsak izomvesztéshez vezet, de rontja az inzulinérzékenységet, és ezáltal az elhízást is elősegíti. Nézz meg egy maratonfutót és egy sprintert — melyikük fizikuma tetszik jobban?

Melyik a legjobb edzés zsírégetéshez?

zsírégetést a kar számára liz uy fogyás

Fotó: Shutterstock A kulcs: izomtömeg-növelés és intervallumedzés Oké, a kardió tehát nem elég, ha minél több zsírtól akarunk megszabadulni, de akkor mit csináljunk? Fontos tudni, hogy minél több az izom, annál több kalóriát égethetünk el. Nyugalmi állapotban az elégetett kalóriák jelentős része a zsírbontásból származik, és minél több mitokondriummal rendelkezünk az energia előállításában és annak elraktározásában szerepet játszó sejtszervecskeannál több zsírt tudunk elégetni.

Szerző: Ripost A nők számára sajnos gyakrabban jelent gondot a karon lerakódó háj, mint a férfiaknak — egyszerűen azért, mert a női szervezet leginkább a csípőn, a combon és a karon raktározza a zsírt. Ráadásul vannak olyanok is, akik még inkább ki vannak téve a zsírlerakódás veszélyének. De nincs minden veszve. Vannak olyan szabályok, amelyeket érdemes betartani ahhoz, hogy hamar feszesebb legyen a felkarod.

Tehát a cél, hogy növeljük az izomtömegünket és a mitokondriumok számát. Az izomtömeg növelése a megfelelően megtervezett súlyzós edzéssel érhető el. Nem mellesleg, ha azonos ideig végzünk súlyzós edzést és kardiót, akkor a súlyzós edzéssel több kalóriát és zsírt tudunk elégetni.

  1. Mucinex dm fogyás
  2. Szeretnéd eltüntetni a karhájat? Akkor ezt tudnod kell! - Ripost
  3. 40+ Zsírégető gyakorlatok ideas | zsírégető gyakorlatok, gyakorlatok, edzéstervek

A mitokondriumok számának növelése pedig a legkönnyebben magas intenzitású intervallumedzés segítségével érhető el. Az zsírégetést a kar számára és a magas intenzitású edzéssel pedig több zsírtól tudunk megszabadulni, mint a hagyományos kardióval.

zsírégetést a kar számára ülj fel fogyni

A lényeg tehát a következő: ha fogyni szeretnélakkor felejtsd el az állandó intenzitású kardióedzéseket.

További a témáról