Zsíréget minket, Zsírégetés felsőfokon: A leghasznosabb, személyre szabott tanácsok

Zsírégetés: mítoszok és valóság

Zsírégető Zöld kávé kúra • Zsírégetés Zöld kávé kapszulával

Zsírégetés: mítoszok és valóság A következő néhány sorban ezt boncolgatnám, a közérthetőség érdekében a biológiai-kémiai részleteket kihagyva. Sokat hallottunk már a zsírégető tartományban végzett edzésmódszerről. Zsíréget minket kihangsúlyozni, hogy ez csak hosszan tartó mozgással érhető el, minimum 40 perc szükséges a zsírégető folyamatok beindulásához.

Tehát, ha mondjuk elmész túrázni az erdőbe, akkor nagy valószínűséggel a zsírraktárokhoz nyúl zsíréget minket szervezeted. Az alacsony intenzitás miatt viszont viszonylag kevés kalória fog elégni óránkéntígy 1 óra séta viszonylag csekély tétel, ha fogyni szeretnél.

Mikor égetünk zsírt, azaz mikor fogynak a testünkben tárolódott szénhidrátok? Az elraktározott zsírok felhasználása tartalékaink teljes kimerülése után kezdődik. Ennek az alapszabálynak megfelelően bármilyen testmozgással égethetünk zsírt. A zsírégetés nem attól függ, mennyire, vagy milyen gyorsan fáradunk ki egy-egy sportág művelése közben. Mikor és miért fogyhatunk?

Azonban összességében több kalóriát fogsz elégetni kevesebb idő alatt. Ami pedig még fontosabb, az az edzés utáni órában lezajló folyamatok a szervezetedben.

Nagy intenzitás hatására a zsíréget minket egyensúlya homeosztázisa megborul. Viszont ő mindig igyekszik ezt az zsíréget minket helyreállítani, és egy erős intenzitású edzés után ez bizony sok energiát igényel. Ezzel az edzés következtében elégetett kalóriaszámod jóval magasabb lesz, mint az alacsony, zsírégető tartományban végzett mozgás hatására.

Tények és tévhitek a zsírégetésről

ÉS ez még nem minden! A szervezet izmaid regenerációjára fordított energiafelhasználása még tovább növeli a kalória felhasználásodat egy-egy keményebb edzés után. HA az egész képet nézed, rögtön nyilvánvalóvá válik, hogy jobban jársz óra intenzívebb kardió sporttal, mint ugyanennyi zsírégető tartományban végzett mozgással.

Mire figyelj zsírégető edzés során? Ha hetente többször edzel komolyabban, akkor érdemes jobban figyelned a szervezeted zsíréget minket és ásványi anyag szükségletére, és pótolnod azokat megfelelő táplálék kiegészítők formájában erről majd egy következő cikkben olvashattok. Ha keményebb edzésekkel szeretnél formába lendülni, akkor szükséges az edzések között megfelelő pihenőidőt hagynod az utófolyamatok zavartalan lezajlása érdekében.

Ez minden komolyabb megterhelés után 1 pihenőnapot jelent.

a fogyás legjobb módja 4 hét

Így hagyod, hogy a tested, izmaid a lehető legtöbbet fejlődjenek óráról-órára, és kipihenve, felkészülve a következő megterhelésre érkezel a következő órádra. Mit tegyél még zsíréget minket zsírégetés gyorsítása érdekében?

Táplálékkiegészítők, amiket érdemes ismerni IV. – Zsírégetők

Valószínűleg ezerszer hallottad már, hogy hiába edzel, ha nem figyelsz arra, mit eszel. Rossz hír, hogy így sajnos nem jön létre kalóriadeficit, ami yakult zsírvesztés fogyás alapfeltétele.

A másik hiba a rossz fehérje-szénhidrát-zsír arány a bevitt táplálékban.

alicia banit fogyás

A túl sok gyors szénhidrát és alacsony fehérjetartalmú ételek fogyasztásának hatására nehezebben épülnek az izmok, és több zsír raktározódik el a szervezetben. Ezért ezekre is mindenképp figyelmet kell szentelni még ha nem is megszállott módon.

A jó hír, hogy ez csak az első hetekben okoz egy kicsi nehézséget, azután már menni zsíréget minket magától.

milyen gyorsan fogy a zsír

Összességében tehát, a fogyás érdekében irány az edzőterem, és ne féltsd magadat a keményebb óráktól sem. Figyelj a megfelelő pihenőidő betartására, és a bevitt táplálék mennyiségére és minőségére.

További a témáról