Test karcsú derékvonal, Karcsú derék és izmos fenék egyetlen gyakorlattal. Videó!

Karcsú test Stock fotók, Karcsú test Jogdíjmentes képek | Depositphotos®

test karcsú derékvonal

Kiss Test karcsú derékvonal Az ülőmunka nem tesz jót a vázizomzatnak, hamar felpuhul minden, különösen a derék, has, csípő és fenék tájékán. Ha kontúrosabb, tónusosabb idomokra vágysz, ez az alakformáló edzés jó kezdés lehet. A derékpuklikat és a hasizmokat célozzák meg ezek a gyakorlatok, melyek feszesítésre kifejezetten alkalmasak.

10 perces karcsúsító torna: így dolgozd le a derekadra rakódott zsírpárnákat

Bár a nagyobb zsírréteget nem gyalulják le, a renyhe izmok hatására megereszkedett bőrredőket szépen test karcsú derékvonal, amennyiben szorgalmasan végzed a feladatokat, minimum két hétig. A derékvonal keskenyítésére is alkalmas ez az edzés, ám súlyfelesleg esetén érdemes magas intenzitásúkardió mozgásformákkal kombinálni.

test karcsú derékvonal

Alakformáló edzés a karcsúbb derékért és a laposabb hasért Ez az alakformáló edzés nem tartalmaz ugráló gyakorlatokat, így akkor is bűntudat nélkül nekiláthatsz reggel, ha társasházban laksz, mert nem fogsz a dübögéseddel a szomszéd agyára menni. A haránt irányú, az egyenes, és a külső, ferde hasizmokat egyaránt alaposan megdolgoztatja, sőt javítja a hasüregi vérkeringést, ami az emésztésre szintén jó hatást gyakorol.

test karcsú derékvonal

Már két hét után érezni fogod, ahogy feszesedik a derékvonal, és erősödik a hasizomde az igazán látványos eredményért a kiegyensúlyozott folyadékbevitelre, az egészséges táplálkozásra, illetve a kalóriaégető testmozgásra is oda kell figyelned.

Fontos a rendszeresség elve is, hiszen alkalmi edzésekkel nem lehet karbantartani az izomzatot. Kiemelt kép: Getty Images.

test karcsú derékvonal

További a témáról