Hiit vs súlyok a fogyáshoz

Fogyni vs súly, Lehet e fogyni a szaunázástól? :: Fényes Szauna

Sok ember, aki úgy döntött, hogy lefogy, elakad egy trükkös kérdés mellett - kardiózni vagy súlyt emelni?

Ők a két legnépszerűbb edzéstípus, de nehéz tudni, hogy melyik az időd jobb kihasználása. Ez a cikk elmond mindent, amit tudnia kell a kardio vs súlyzós edzésről a fogyáshoz.

A Cardio fogyni naptár kalóriát éget munkamenetenként Sok tudós kutatta, hogy az emberek mennyi kalóriát égetnek el különféle tevékenységek során. E kutatás alapján a testsúlyával megbecsülheti, hogy mennyi kalóriát éget el a különféle edzések során, beleértve a kardiót és a súlyzós edzést is.

A legtöbb tevékenységnél minél többet mér, annál több kalóriát éget el. Ha súlya font 73 kgakkor körülbelül kalóriát éget el 30 perc kocogás mérsékelt ütemben. Ha gyorsabban, 6 mérföld per órás sebességgel futna, akkor perc alatt kb.

súlycsökkentő fürdők hawaii-szigeteken

Másrészt, ha ugyanannyi ideig edz, akkor csak — kalóriát égethet el. Körülbelül ugyanannyi erőfeszítéssel több kalóriát éget el a cardio edzésenként, mint a súlyzós edzés. Összegzés: Az edzés során elégetett kalóriák száma a test méretétől és az edzés intenzitásától függ. Általában a kardio edzés több kalóriát éget el, mint egy azonos időtartamú súlyzós edzés. A súlyzós edzés segít naponta több kalóriát égetni Bár a súlyzós edzés általában nem éget annyi kalóriát, mint a kardio edzés, más fontos előnyei hiit vs súlyok a fogyáshoz vannak.

Például a súlyzós edzés hatékonyabb, mint a kardio az izomépítésben, és az izom nyugalmi állapotban több kalóriát éget el, mint néhány más szövet, beleértve a zsírt is.

Fogyás vs. zsírvesztés

Emiatt általában azt mondják, hogy az izomépítés a kulcs a nyugalmi anyagcsere fokozásához - hiit vs súlyok a fogyáshoz hány kalóriát éget el nyugalomban. Egy tanulmány a résztvevők pihenő anyagcseréjét mérte a súlyzós edzés 24 hete alatt. Bár ez jól hangozhat, fontos elgondolkodni azon, hogy ez mennyi kalóriát jelent. A férfiaknál a nyugalmi anyagcsere napi kalóriával nőtt.

A nőknél ez csak körülbelül 50 kalória volt naponta. Így a súlyzós edzés és egy kis izomépítés nem fogja az egekbe ugrani az anyagcserét, de kis mértékben megnövelheti. A súlyzós edzésnek azonban más fontos kalóriaégető előnyei is vannak. Konkrétan, a kutatások kimutatták, hogy a súlyzós edzést követő órákban több kalóriát éget el a kardió edzéshez képest 5, 6, 7.

Valójában vannak olyan jelentések, amelyek szerint a nyugalmi anyagcsere a súlyzós edzés után akár 38 órán keresztül is magas szinten marad, míg a kardio esetében ilyen növekedést nem jelentettek 7. Ez azt jelenti, hogy a súlyok kalóriaégető előnyei nem korlátozódnak az edzés idejére. Ezután órákig vagy napokig égetheti a kalóriákat.

A legtöbb edzéstípus esetében az intenzívebb edzés növeli az utána elégetett kalóriák számát 8. Összegzés: A súlyzós edzés idővel javíthatja az hiit vs súlyok a fogyáshoz, bár a változások nem hatalmasak.

Ezenkívül a súlyzós edzés általában hatékonyabb, mint a kardio, az edzés után elégetett kalóriák számának növelésében. A nagy intenzitású intervallum edzés rövidebb idő alatt hasonló előnyöket nyújt a kardió számára Bár a kardió és a súlyzós edzés a két legnépszerűbb edzés, vannak más lehetőségek is.

  1. Arra viszont jó, hogy beindítsa a tartós fogyáshoz vezető életmódváltást.
  2. Avagy hogyan végezhetsz hatékonyan egy magas intenzitású intervallum edzést?
  3. Súlyzós edzés és fogyás? Micsoda?! - Fogyni vs súly
  4. Zsírvesztés 30
  5. Cardio vs Súlyok: Hogyan lehet gyorsabban fogyni?

Ezek egyike a nagy intenzitású intervallum edzés HIITamely nagyon intenzív testmozgás rövid szakaszait foglalja magában, felváltva alacsony intenzitású helyreállítási periódusokkal. A HIIT edzés általában 10—30 percet vesz igénybe. A HIIT-et különféle gyakorlatokkal használhatja, beleértve a sprintelést, a kerékpározást, az ugrókötéllel vagy más testtömeg-gyakorlatokkal. Egy tanulmány összehasonlította a HIIT, a súlyzós edzés, a futás és a kerékpározás 30 perc alatt elégetett kalóriákat.

Ez azonban nem feltétlenül jelenti azt, hogy más típusú testmozgás nem jó a fogyáshoz. A HIIT és a hagyományos kardio hasonló hatással lehet a fogyásra Több mint túlsúlyos és elhízott felnőttet vizsgáló kutatás azt találta, hogy a HIIT és a hagyományos kardio hasonló mértékben csökkentette a testzsírt és a derék kerületét.

Fogyni vs súly, Lehet e fogyni a szaunázástól? :: Fényes Szauna

Ráadásul más kutatások kimutatták, hogy a HIIT stílusú edzések körülbelül ugyanannyi kalóriát égethetnek el, mint a hagyományos kardió, bár ez a testmozgás intenzitásától hiit vs súlyok a fogyáshoz. Egyes kutatások szerint körülbelül kalóriát éget el 30 perc alatt akár kardio, akár HIIT, ha körülbelül font 73 kg.

A HIIT egyik lehetséges előnye, hogy kevesebb időt tölthet el a gyakorlással, mivel a pihenőidő az intenzív tevékenységi időszakok közé tartozik. Egyes kutatások azt mutatják, hogy több kalóriát égethet el, mint a súly vagy a kardió.

Összességében hasonló súlycsökkenést okozhat, mint a kardio, de kevesebb időt fordít a testmozgásra.

fogyás hanghullámai

Többféle típusú gyakorlat lehet a legjobb Az American College of Sports Medicine ACSM az egyik legnagyobb és legelismertebb szervezet, amely testmozgási ajánlásokat ad. Bizonyítékokon alapuló ajánlásokat tett közzé a fogyásról.

Mennyit kell gyakorolni hetente? Összességében az ACSM kijelenti, hogy a mérsékelt vagy erőteljes fizikai aktivitás kevesebb mint heti perc, például a kardio valószínűleg nem elegendő a fogyáshoz. Ugyanakkor kijelenti, hogy hetente több mint perc ilyen típusú fizikai aktivitás elegendő ahhoz, hogy a legtöbb embernél fogyást okozzon.

Kardio vs. súlyemelés: Melyik a jobb a fogyáshoz?

Ezenkívül a kutatások azt mutatják, hogy az emberek hajlamosak nagyobb testtömeg-vesztésre, ha magasabb a fizikai aktivitásuk. Milyen típusú gyakorlatokat kell végeznie? Érdekesség, hogy az ACSM kutatásának áttekintése szerint a súlyzós edzés nem sokat segít a fogyásban. Fontos azonban megjegyezni, hogy ha a testsúlya sem változik, a testösszetétele javulhat. Például a súlyzós edzés az izmok növekedéséhez és a zsír csökkenéséhez vezethet.

Ha az izom és a zsír azonos mértékben változik, a skála változatlan maradhat, annak ellenére, hogy egészségesebb lett.

Cardio vs Súlyok: Hogyan lehet gyorsabban fogyni?

Egy nagy tanulmány túlsúlyos vagy elhízott felnőtt bevonásával segít mindent a perspektívába fogyjon euthyrox-szal a testmozgás és a fogyás szempontjából.

A résztvevőket három edzéscsoportba osztották: kardió, súlyok vagy kardio plusz súlyok. Nyolc hónap elteltével azok, akik kardiózással, kardióval és súlyokkal foglalkoztak, elveszítették a legtöbb súlyt és zsírt. Eközben a súlyok és a kardio-plusz-súlycsoportok kapták a legtöbb izmot. Összességében a kardio-plusz-súly csoportban alakultak a legjobb testösszetétel-változások. Fogytak súlyukból és zsírjukból, miközben izmokat is szereztek. Ez azt jelenti, hogy a kardiót és a súlyokat ötvöző program lehet a legjobb a testösszetétel javításához.

Összegzés: A kardio hatékonyabb, mint a súlyzós edzés, a testzsír csökkentésében, ha heti percnél többet végez. A súlyzós edzés jobb, mint a kardio az izomépítéshez.

selah fogyás kihívás

A kardió és a súlyok kombinációja lehet a legjobb a testösszetétel javításához. Az étrend és a testmozgás egyaránt kritikus a hosszú távú siker szempontjából A legtöbb ember tudja, hogy a testmozgás és az egészséges étrend elengedhetetlen az optimális egészséghez. Minden nagyobb egészségügyi szervezet javasolja az étrend és a testmozgás megváltoztatását a fogyás elősegítése érdekében. A legjobb edzésprogram iránti elkötelezettség nem elegendő, mivel továbbra is figyelnie kell étrendjére, ha optimalizálni szeretné a fejlődését.

Kutatások kimutatták, hogy a hosszú távú fogyás ideális programja magában foglalja a kalóriabevitel mérsékelt csökkentését és egy jó testedzési programot. Bár sokan tudják, hogy az egészséges táplálkozás kritikus fontosságú a fogyás szempontjából, egyesek túl messzire mennek, és azt mondják, hogy az étrend az egyetlen, ami számít.

További a témáról