Fogyni az uniban. „Szendviccsel a kézben” is lehet fogyni

A víz is el tud fogyni…

Fotó: Kodolányi Réka-archív Kodolányi Réka személyi edzővel nemcsak a sokak által kedvelt pirítósokról beszélgettünk, hanem arról is, hogy a nap mely szakaszában érdemes megmozgatni az izmainkat.

fogyni az uniban eco slim dokter oz

Szénhidrátcsökkentett kenyeret, croissant-t nyugodt szívvel fogyaszthatunk reggelire, nem kell, hogy bűntudatunk legyen. Lehet vásárolni különböző rostkeverékeket, amikből tökéletes házi kenyeret tudunk sütni.

fogyni az uniban mark labbett fogyás

Mindenféleképpen olyan sonkát vásároljunk, aminek magas a hústartalma, legalább 90 százalék. Ha pedig nagyon ódzkodunk a kenyértől, akkor bátran ajánlom a puffasztott rizst, amit vacsorára is fogyaszthatunk.

Ha megkenünk néhány abonettet egy kis hagymás avokádókrémmel, és a tetejére főtt tojást darabolunk, akkor biztosan nem kell, hogy lelkiismeret-furdalásunk legyen — mondta.

fogyni az uniban csak zsírégetés

Nyilvánvalóan a munkánktól, egyéb magán­életi teendőinktől is függ, hogy mikor van időnk, de én leginkább a nap első szakaszát ajánlanám. A nők többsége általában súlycsökkenést szeretne elérni, ezért az éhgyomros edzést javasolnám, ahol a kardióé a főszerep. Nem kell megijedni, ha van egy minimális rosszullét, az teljesen természetes.

fogyni az uniban k104 fogyás

Ha nem tudjuk kivitelezni, hogy délelőtt menjünk el mozogni, akkor természetesen az esti órák is megfelelőek, viszont ne felejtsük el az étkezést. Sokan abba a hibába esnek, hogy az esti edzés után nem vacsoráznak, pedig a napi három étkezés elengedhetetlen.

Nem baj, ha nem fogyni az uniban éhesek edzés után, de attól fogyni az uniban egy kis sovány túrót vagy fehérjeturmixot el tudunk fogyasztani — fűzte hozzá.

Egy fehérjeszelet a mindennapjaidhoz!

NE A járványhelyzet legfrissebb híreiről, valamint a legfontosabb védelmi intézkedésekről számolnak be a szakértők kedden.

További a témáról