A boxercise jó a zsírvesztéshez

Ha abba a típusba tartozol, aki reggel kiugrik az ágyból és frissen ébredve azonnal a teendőihez lát, akkor neked valószínűleg evidens, hogy érdemes tornával, edzéssel indítani a napot.

a boxercise jó a zsírvesztéshez

Ez azonban akkor is így van, ha épp ellenkezőleg, kell egy-másfél óra, amíg igazán beindul nálad a rendszer. A reggeli mozgás ugyanis segít könnyebben, gyorsan formába lendülni és aktivizál egész napra.

A rövid válasz: nem. Akkor mi történik valójában az erőedzés során? Miért fontos, és hogyan hat a női testre? Zsírvesztés 1.

Halogatóknak és önszabotőröknek: ha korán reggel túl v Viszont a tudattól, hogy már korán reggel tettél valamit önmagadért, egész nap sokkal jobban érzed majd magad a bőrödben. A reggeli edzés semmi máshoz nem fogható módon pörgeti fel az anyagcserédet, és nagy erővel indítja be a méregtelenítő folyamatokat már korán reggel.

a boxercise jó a zsírvesztéshez

Így egész nap sokkal fittebb leszel, jobb lesz a közérzeted, a hangulatod. Egész nap jó kedved lesz a termelődött endorfinnak köszönhetően, könnyebben veszed a nap folyamán adódó esetleges akadályokat, stresszes helyzeteket.

Hagyjuk ki a reggelit a gyorsabb zsírégetésért?

Próbáld ki és tapasztalni fogod, hogy emelkedik a stressztűrő képességed! Ha a napodat edzéssel kezded, előtte csak egy könnyű reggelire van szükséged, például néhány darab gyümölcsre, egy szelet pirítósra vagy egy tápláló smoothie-ra - nehéz, teli gyomorral ugye nem állunk neki mozogni.

a boxercise jó a zsírvesztéshez

Az edzéssel helyreállt energiakeringésnek köszönhetően ebédre viszont jobban kívánod majd az egészséges, a testedet valóban tápláló ételeket, úgy mint a nyers vagy párolt zöldségeket, salátákat, sovány fehérjét vagy éppen a teljes kiőrlésű pékárut. Így nagyobb esély a boxercise jó a zsírvesztéshez rá, hogy egészséges ételeket fogyasztasz a nap nagy részében, hiszen ki szeretné elrontani a reggeli edzés jó hatását?

30-Minute At-Home Cardio Boxing and Kickboxing Workout

Ha nem vagy éppen formában, vagy nem mozogsz rendszeresen, akkor természetesen nem az időzítés a fő szempont, hanem az, hogy egyáltalán elkezdj tornázni, sportolni. Ha viszont már sikerült az életed részévé tennilehet, hogy a reggeli edzéshez akkor is hozzá kell szoktatnod a szervezetedet — ebben az esetben is érvényes a fokozatosság és mértékletesség elve!

a boxercise jó a zsírvesztéshez

További a témáról