A 600 kilós életem filléres fogyásom

Szilvaaa Válasz Blacklily számú posztjára Szia! Ebéd pl. Uzsonna ha éhes vagyok friss zöldsaláta abonettel, répa-zeller-uborka-paradicsom-paprika és joghurt az öntet só és zöldfűszerek, ebből úgy keverem, hogy kcal g, így dkg is megehető. Ilyen salátám mindíg van, de pl bab és paradicsom-paprika egy citrommal meglocsolva isteni, és van olyan babkonzerv amibe g-ban 63 kcal van.

Az 50g az a többségünknek túl magas a zsíradaptációhoz, de nekem egy kicsit kevesebb 7 héten keresztül már OK volt. Igaz, én nem voltam különösebben aktív, ez persze sokat számít, a testméret már a zsír nélkülizomzat is, de van egyéni tényező is.

Tudtad, hogy eddig rosszul áztattad be főzés előtt a babot? Pedig volt idő, amikor egyáltalán nem szeretett mozogni.

De ez egy kicsit ködös téma, kevés konkrétumot találtam Azt viszont mérték egypár embernél, hogy mi van a zsírégetéssel.

Aki zsíradaptált és az adott időben is megfelelően eszik, annak meglepően sok energia jön zsírból, még intenzívebb edzésnél is, legalábbis ezt hozták ki, de az esetszám kevés és nyilván nagy az egyéni különbség Engem nem szokott érdekelni, mit használ a szervezetem, mert ha rendes deficitem van, a végén fogyás keresztény módon zsírból kell jönnie a különbségnek, mert annál jobban eszem, hogy komoly izomvesztés legyen.

a 600 kilós életem filléres fogyásom

Zsíradaptáltan állítólag olyan 50g cukor kell az agynak, hiszen annak a nagy a 600 kilós életem filléres fogyásom is át tud állni ketonokra.

Az izmok glikogénraktára érdekes dolog, mert nagyon sokáig nem tud feltöltődni ketózisban.

A topic-ot kezdetektől olvastam, remélem, a többiek is visszajönnek, jó volt benneteket olvasni.

Ma már nincs ilyen, a glikogénraktáraim köszönik, megvannak alacsony szénhidrátbevitellel is mert mi mástól tűnt volna el a sok tucatszor megfigyelt súlyváltozásom, ami a vízsúly miatt van, a víz pedig a glikogénekhez kapcsolódikde olvastam is erről a dologról.

A szénhidrát nem esszenciális tápanyag, mert annyira átkozottul fontos, hogy a testünk rég megtanulta megoldani másból.

Hogyan fogytam le 25 kilót egyszerűen/40 felett

A fehérje is fontos, de azt, ugye, nem lehet cukorból vagy zsírból építeni, hiányzik a nitrogén. De cukrot és zsírt elő lehet állítani másból is ettől még vannak esszenciális zsírsavak, mert az élet bonyolult.

a 600 kilós életem filléres fogyásom

Logikus, hogy edd le az edzés kalóriamennyiségének egy részét Én érzem is, hogy edzés vagy 3 óra biciklizés sok hegymenettel után több kalória kell, de egy 10 órás séta teljesítménytúra hegyen is megdobta az étvágyamat annak idején, amikor még voltak ilyenjeim : Na, ez utóbbiakat koplalás lenne nem ellensúlyozni több evéssel.

Senki nem tudja megmondani, hogy mekkora a kalóriaigényed, úgyhogy figyeld a tested jelzéseid és persze a súlyod változását.

a 600 kilós életem filléres fogyásom

Inkább egyél eleinte kicsit többet s csökkentsd, ha kell, mintsem hagyd belassulni az anyagcserédet. Alacsony ch mellett a teljesítmény eleinte esni szokott, de nem tudom, mi van a még nem ketózis szintjén Az én kis aktivitásomba teljesítménytúrák, biciklizés, de saját tempóban és nem minden emelkedőn megyek fel Ugyanolyannak érződik az edzés minden szinten, de amikor adaptálódtam, pont kevésbé voltam aktív.

Amikor tényleg komolyan edző a 600 kilós életem filléres fogyásom olvasok, ott az első hónapokban jelentős visszaesés van, de ez elmúlik.

a 600 kilós életem filléres fogyásom

Gondolom, az se mindegy, hogy eszel-e evés előtt és mit : Én mindig éhgyomorra edzek, mert nekem az esik jól.

További a témáról